Turun kaupungin IT-palveluiden koordinoima keskitetty esitystekniikan hankinta- ja tukipalvelu (AV-palvelu) on käynnistynyt vuoden 2022 alusta.
Mitä AV-palveluun kuuluu?
- AV-palvelun kautta saat apua erilaisten tilojen esitystekniikan suunnitteluun ja hankintaan
- AV-palveluun kuuluu tilausten koordinointi ja toimitusten valvonta
- AV-palveluun kuuluu kaupungin AV-laitteiden ja -ratkaisujen lähituki ja ylläpito
- AV-palveluun kuuluu laiterekisterin kerääminen ja sen ylläpito
Tilaajan on huomioitava, että rahat AV-laitteisiin on normaalisti oltava tilaajalla itsellään. Kaikki AV-laitteet ja -palvelut hankitaan 1.4.2022 alkaen Tieralta.
Ohjeet kootusti
Avautuvasta dokumentista on linkkejä Dotkuun. Mikäli tarvitset apua Dotkuun kirjautumisessa, ks. Dotku-ohje.
Servicedeskin palveluportaaliin (Tiera) kirjaudutaan syöttämällä tunnus muodossa tunnus@adturku.fi + ADTURKU-salasana.
Kaikki ohjeet (Dotkussa)
- Kaikki AV-laitteiden ja esitystekniikan hankintaan ja tukeen liittyvät ohjeet (ks. ”Aihe: AV-laitteet”)
Ks. myös palvelusta kertova Metku-uutinen