Turun kaupungin IT-palveluiden koordinoima keskitetty esitystekniikan hankinta- ja tukipalvelu (AV-palvelu) on käynnistynyt vuoden 2022 alusta.

Mitä AV-palveluun kuuluu?

  • AV-palvelun kautta saat apua erilaisten tilojen esitystekniikan suunnitteluun ja hankintaan
  • AV-palveluun kuuluu tilausten koordinointi ja toimitusten valvonta
  • AV-palveluun kuuluu kaupungin AV-laitteiden ja -ratkaisujen lähituki ja ylläpito
  • AV-palveluun kuuluu laiterekisterin kerääminen ja sen ylläpito

Tilaajan on huomioitava, että rahat AV-laitteisiin on normaalisti oltava tilaajalla itsellään. Kaikki AV-laitteet ja -palvelut hankitaan 1.4.2022 alkaen Tieralta.

Ohjeet kootusti

Avautuvasta dokumentista on linkkejä Dotkuun. Mikäli tarvitset apua Dotkuun kirjautumisessa, ks. Dotku-ohje.

Servicedeskin palveluportaaliin (Tiera) kirjaudutaan syöttämällä tunnus muodossa tunnus@adturku.fi + ADTURKU-salasana.

Kaikki ohjeet (Dotkussa)

Ks. myös palvelusta kertova Metku-uutinen