IPadien lasivahinkojen korjaus ei kuulu Servicedeskille. Niistä ei koskaan tehdä huoltopyyntöjä, vaan yksikkö hoitaa itse lasin korjauttamisen sopimustoimittajalla, jotka ovat iTapsa ja Tietokone-Turku.

Laitteen voi toimittaa huoltopisteeseen korjattavaksi tai tilata laitteelle nouto- ja palautuspalvelun (lisämaksu).

Normaalisti huoltaja täyttää koululle ilmoituslomakkeen, jonka mallipohjan saa täältä.

Mikäli tapaus selvityksen perusteella on sellainen, että kodin katsotaan olevan korvausvelvollinen, huoltaja voi halutessaan itse korjauttaa laitteen sopimustoimittajalla (alennus myönnetään). Tai vaihtoehtoisesti koulu korjauttaa ja huoltaja korvaa vahingon. Ks. tarkemmin alla olevasta erillisohjeesta.

Tarkemmat ohjeet kouluille. (Paina painiketta ”Kirjaudu OPAS-tunnuksella”)

iPadin lasi on rikki